Friday, December 15th 2017, 3:07pm UTC+1

You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to Frozen Agony. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Sunday, December 9th 2007, 5:19pm

Gruß an meinen alten Chéfe!

Na da lass ich mich ja nicht lumpen und grüß erfreut zurück Andi. Und ich werde bestimmt mal auf Dein Angebot zurückkommen!

Auch will ich hier mal die alten Recken von Bro grüßen, als da wären Martin, Lars, Gunny, den ollen Miesepeter *und ja.... ich liebe ihn immer noch* ;) , Artemis, Favor und Dux. Ich hoffe, ich habe niemanden vergessen!

Leofric a.k.a. Ralf
~~~Wer glaubt gut zu sein, hat aufgehöhrt besser zu werden!~~~

Godguard

Amateur Dramatic Society

2

Sunday, December 9th 2007, 5:20pm

Huhu, Ralf!
„We cannot fail to win unless we fail to try.“
(Tom Clancy)

3

Sunday, December 9th 2007, 5:26pm

Hi Ralf!
"Wer aufhört, besser sein zu wollen, hat aufgehört, gut zu sein!"
(Cromwell)

Henchie

Das Apokalyptische Duo (Teil 2)

4

Sunday, December 9th 2007, 5:27pm

Moin Ralf!
you dont need a weather man to know which way the wind blows

5

Sunday, December 9th 2007, 8:35pm

nabend ralf

Gaia

Groller Spieler

6

Sunday, December 9th 2007, 9:19pm

huch, leofric lebt. der man der den zahnarzt genauso liebt wie ich^^
If you wanna die you gotta make sure nobody's gonna save you. That would suck to attempt suicide and then wake up in a hospital.
"Damn it, I can't do anything right, I can't even kill myself! Agh! I'm gonna kill myself... oh wait..."

7

Sunday, December 9th 2007, 10:23pm

Erinner mich ja nicht daran Gaia! X( Ich hab am Samstag die Rechnung bekommen und nicht aufgemacht. Wollt mir nicht das WE versauen, der Umschlag war nämlich mindestens so dick wie ne TV-Spielfilm! ;(
~~~Wer glaubt gut zu sein, hat aufgehöhrt besser zu werden!~~~

Gaia

Groller Spieler

8

Monday, December 10th 2007, 5:03pm

ich fühle mit dir^^
If you wanna die you gotta make sure nobody's gonna save you. That would suck to attempt suicide and then wake up in a hospital.
"Damn it, I can't do anything right, I can't even kill myself! Agh! I'm gonna kill myself... oh wait..."