Monday, October 23rd 2017, 10:06am UTC+2

You are not logged in.

• Login

Spiel-Update 10. August 2007

Dear visitor, welcome to Frozen Agony. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Steve Davies

Lieblings[frag]gle

1

Saturday, August 11th 2007, 1:12pm

10. August 2007

Quoted

Guild Wars Game Update Notes

Update - Friday August 10
Skill Updates

We will be evaluating the following Skill changes over the course of the next week. Additional adjustments may be made during that time period.

Dervish
Rending Touch: increased recharge time to 8 seconds.

Necromancer
Reckless Haste: increased Energy cost to 15; increased duration to 6..12 seconds; increased recharge time to 12 seconds.

Ritualist
Wielder's Strike: reduced recharge time to 5 seconds.
Ancestors' Rage: reduced Energy cost to 5.

Warrior
Desperation Blow/Drunken Blow: these Skills now only knock you down if they hit.

Bug Fixes
Removed the ability to create a Guild Wars account without a Guild Wars Access Key.

Quelle: http://www.guildwars.com/support/gameupdates/

Und du beweisst hier auf sehr eindeutige Art, dass dir die Eier fehlen.
8-)

2

Saturday, August 11th 2007, 1:41pm

Bug Fixes
Removed the ability to create a Guild Wars account without a Guild Wars Access Key.

Was? 8|
Helix [Qn]

Zitat

Hallo Helix,
gegen Sie wurde soeben wegen eines Regelverstoßes (exzessives Flamen) eine Verwarnung ausgesprochen. Bei weiteren Verwarnungen, müssen Sie mit ernsthaften Konsequenzen rechnen, die Ihre Mitgliedschaft in diesem Forum betreffen.
Der Grund für diesen Verwarnung ist folgender Beitrag:

Zitat

Zitat von »Helix«
Das Bild von dir erinnert mich sehr an eine Qualle im Delirium ...

Keks?

3

Saturday, August 11th 2007, 2:51pm

das ging mal über einen bug, wo man mit einem tut- char aus dem kloster im tut in den observer gwechselt hat und wieder zurück, dann kam ein neuer account mit 4 leeren slots.
stand sogar im wiki, ist aber schon bestimmt 2 wochen her.

4

Saturday, August 11th 2007, 9:11pm

Sowas hat mich bisher nicht interessiert^^. Brauch eigentlich keine gratis Acc! :D
Helix [Qn]

Zitat

Hallo Helix,
gegen Sie wurde soeben wegen eines Regelverstoßes (exzessives Flamen) eine Verwarnung ausgesprochen. Bei weiteren Verwarnungen, müssen Sie mit ernsthaften Konsequenzen rechnen, die Ihre Mitgliedschaft in diesem Forum betreffen.
Der Grund für diesen Verwarnung ist folgender Beitrag:

Zitat

Zitat von »Helix«
Das Bild von dir erinnert mich sehr an eine Qualle im Delirium ...

Keks?

5

Saturday, August 11th 2007, 10:53pm

Sowas hat mich bisher nicht interessiert^^. Brauch eigentlich keine gratis Acc! :D
Aber viele Leute, die bei eBay Guild wars Account eingeben.
"Ich bin nicht sicher, mit welchen Waffen der dritte Weltkrieg ausgetragen wird, aber im vierten Weltkrieg werden sie mit Stöcken und Steinen kämpfen." - Albert Einstein

Es gibt 10 Arten von Menschen,
die, die Binär lesen können
und die, die es nicht können.